coxjes2024.reismee.nl

Dag 17-18-19 St George - Las Vegas

Vanuit St-George is het 2 uurtjes rijden naar Las Vegas. Het is alleen maar snelweg, maar het eerste gedeelte is wel erg mooi: dwars door de bergen.

We hadden de eerste nacht een nacht geboekt in The Horseshoe, het voormalige Bally's. We konden om 13:00 nog niet inchecken, dus maar even naar de Walmart gereden en daar drinken gekocht. Daarna zijn we naar het Outlet gereden en daar beetje geshopt. Ik heb er een nieuwe zwemshort, boxershorts, sneakers en paar souvenirs gekocht.

Eenmaal ingecheckt in het hotel, ben ik meteen richting zwembad gegaan en lekker even hier doorgebracht.

's Avonds hebben we een stukje over de Strip gelopen en iets gegeten bij In'Out Burger.

Na nog even gokken was het wel genoeg voor die dag en lekker op tijd bedje in.

De volgende dag was het inchecken bij Vdara, een hotel zonder casino en met alleen maar suites...we hebben een erg mooie kamer, met mooi uitzicht.

's Middags voornamelijk doorgebracht rond het zwembad. Wat is dit toch genieten hier! Het is trouwens zo'n 43 a 44 graden hier nu. Eten hebben we gedaan bij Denny's en we zijn via The Sphere, een nieuwe concerthal, met enrome LED-schermen aan zowel de binnenkant als de buitenkant.

Vanmorgen om 07:30 werd ik wakker en ben maar naar Walmart geweest en nog paar andere winkels, lekker rustig was het overal. We slapen in Vdara, maar onze auto staat geparkeerd in het naastgelegen Bellagio. Hier is de mooie conservatorium, nog een paar mooie foto's gemaakt.

Rond 11:00 zijn we gaan ontbijten, ditmaal bij het tankstation waar we voorgaande jaren al vaker zijn geweest. Daarna samen nog het casino in het Luxor hotel geweest, waar ik $60 gratis speeltegoed had via MyVegas, we hebben daar vooral roulette gespeeld. Mijn favoriete nummer is 18 en deze was op de lijst met nummers die nog niet gevallen waren. We zetten beide telkens $3 op 18...en deze viel 2x vlak achter elkaar, dus hadden we beide zo'n $200 winst.

Hierna iets kleins gaan eten en terug naar ons eigen hotel. Ik ben gaan zwemmen en John nog iets gaan spelen.

Nu kijken we live naar de finale van het ijshockey en dan gaan we eten en naar Freemont Street.

Dirk

Het is weer ontzettend leuk om met jullie reis mee te lezen. Het was een schitterende reis met heel veel natuur en toch ook ook paar dagen in Las Vegas.
Geniet nog verder en goede reis terug.
Gr Dirk

Ben en Vera

Hoi Henny en John, de laatste vakantiedagen zijn bijna voorbij.
Jullie hebben heel erg veel gezien en ontzettende lange afstanden afgelegd met de auto πŸš—πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨ Wij vonden het erg leuk om jullie reis te volgen, het was prachtig en de foto’s waren geweldig mooi.
Nu wensen wij jullie een goede terugreis en welkom weer terug in Nederland πŸ‡³πŸ‡±
Groetjes van ons en snel tot ziens, β˜€οΈπŸ™‹πŸ»β€β™‚οΈπŸ™‹πŸ»β€β™€οΈπŸ˜˜